Pantalla Hall

La Pantalla Hall es presenta com un espai de programació en el qual se succeeixen projeccions de films amb les respectives presentacions per part de cineastes, distribuïdores i programadors.
És un espai de programació obert a animacions, ficcions, documentals, híbrids i tota mena d’experiments de laboratori. Programacions al voltant de determinades temàtiques, així com aportacions creatives, exploracions tècniques o retrospectives de zones geogràfiques concretes... sempre amb la voluntat de donar visibilitat als autors i a treballs exclosos del cinema comercial.
La Pantalla Hall ofereix hores d’intensa programació diària i de manera gratuïta. És un espai dedicat a l’experimentació de la programació i dels contextos, un lloc que dóna suport i promou la mescla d’ambients i que, sobretot, consolida la idea de festival com a espai de celebració.
Ja podeu trobar a la web informació de tota la programació de Pantalla Hall de l'Alternativa 2010: l'Alternativa proposa; Intercanvis; Didàctiques de la imatge; Presentem; Pantalla lliure.