Sessions especials
Aperitiu l'Alternativa
L'Alternativa escalfa motors abans del festival amb l'estrena a Barcelona de The Darkness Collection, el nou projecte d'Oskar Alegria (La casa Emak Bakia). Projecció única el 10 de novembre, a les 20 h, a Zumzeig Cinema.
The Darkness Collection
Oskar Alegria

País: Espanya
Any: 2015
Format: Digital
Durada: 93 min
Imatge: BN/color
Idioma: Anglès, Francès, Castellà
Subtítols: Castellà
Producció: Oskar Alegria
Contacte: [email protected]
Sinopsi
Un volcà que s'apaga, el carreró secret d'una òliba, un túnel sense sortida són algunes de les joies d'aquesta col·lecció particular de pel·lícules dedicades a la foscor. El cineasta Oskar Alegria invita cineastes de tot el món a fer una pel·líclua curta sobre aquest tema: la foscor, les seves ombres i misteris, que aquí es presenten junts en família. Qui diu que el cinema es fa amb llum?
Bio/Filmo
Oskar Alegria (Pamplona, 1973) és professor al màster de guió audiovisual de la Universidad de Navarra i director artístic del festival Punto de vista. Escollit per la revista Variety com un dels 10 cineastes més prometedors del panorama espanyol, el seu primer llarg, La casa Emak Bakia, va recórrer 70 festivals.
The Darkness Collection forma part dels llargs seleccionats a la secció Panorama de L'Alternativa Paral·leles.
Entrada no inclosa en l’abonament ni en les acreditacions.
Amb la col·laboració de



Festivals
- Punto de Vista International Film Festival
- Comptoir du Doc-Rennes